Forum d'Aide de Forumcrea

N'hésitez pas à poser ici vos questions sur ForumCrea.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 14-03-2018 04:34:36

sweet
Membre

paar te verzachten

Als een 'op blote voeten maar beter'-schoen je aanspreekt of je geen traditionele drop-schoen hebt gevonden waar je dol op bent, wil je misschien een schoen <a href="http://www.baidu.com/">Adidas Hamburg Mens</a> met een lage val. Ik geef de voorkeur aan deze schoenen zelf; als spits op de voorvoet voel ik dat schoenen met een hogere val de grond onhandig onder mijn hiel schuren. Veel hiel-spitsen, waaronder enkele van onze testers, houden ook van schoenen met een lage dropping. Een low-dropschoen zal heel anders aanvoelen als je gewend bent aan schoenen met een hogere pit en aanvankelijk extra druk uitoefent op je kuiten, dus het is het beste om het nieuwe paar te verzachten met kortere runs om mee te beginnen (eigenlijk is dit verstandig om te doen met een nieuw paar schoenen).

Comfort is natuurlijk subjectief. Er zijn echter enkele algemene richtlijnen die u kunt gebruiken om ervoor te zorgen dat een paar weglopers op de juiste manier bij u passen:

Kies de juiste breedte en lengte: uw voeten worden groter en zwellen wanneer u rent, dus <strong>Nike Roshe Run Womens</strong> het dragen van te <a href="http://baidu.com/">Nike Air Max 90 Mens White</a> korte of te smalle schoenen is een recept voor blaren en verloren teennagels. Om dit te voorkomen, zorg ervoor dat je ten minste een duimbreedte tussen je langste teen en het einde van je schoen hebt. De meeste mensen willen ook genoeg ruimte in de teenendoos zodat de tenen wijd spreiden en de spijkers de stof niet raken. Een goede pasvorm rond de hiel is ook belangrijk, om te voorkomen dat je schoen op en neer glijdt door de voetstaking.

Wees flexibel over maatvoering: het advies voor een gewone loopschoen is om een ??schoen te kopen die een halve of zelfs volledige maat groter is dan je straatschoenmaat, om rekening te houden met zwelling van de voet tijdens het hardlopen. Na gesprekken met merkvertegenwoordigers en branchedeskundigen, heb ik echter geleerd dat schoenmaat meer een kunst dan een wetenschap is. Schoenen worden meestal <a href="http://baidu.com/">Nike Janoski Mens</a> ontworpen rond een zogenoemde "laatste" -een driedimensionale vorm die de vorm van een menselijke voet nabootst, gemaakt in een steekproefomvang op basis van de grootteschaal van het land van herkomst van het bedrijf (voor Brooks bijvoorbeeld, het is een Amerikaanse heren 9 of een Amerikaanse dames 8?). Van daaruit worden de extra formaten geschaald en worden internationale grootboekomzettingen gemarkeerd op basis van de eigen grafieken van de bedrijven; dus, de maten van elk merk zijn een beetje anders. De bottom line: gebruik je gebruikelijke hardloopschoenmaat als uitgangspunt, maar wees niet verlegen om omhoog te gaan (of meer zelden, naar beneden) om je beste fit te vinden.

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com