Forum d'Aide de Forumcrea

N'hésitez pas à poser ici vos questions sur ForumCrea.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 14-05-2018 07:45:41

Niepan
Membre

lijkt het gewicht onevenredig verdeeld

Zoals ik in mijn vorige post schreef, heb ik tijdens het schooljaar niet veel gerend. Ik heb ook niet veel geschreven - dit zal mijn eerste schoenoverzicht zijn in ongeveer een jaar, en de eerste sinds ik terugkeerde naar lesgeven (een zeer positieve zet voor mij!). Hoewel mijn aantal kilometers laag was en mijn snelheid traag was, lukte het me om te rennen zoals de tijd het toeliet, en het merendeel van de kilometers die ik liep van januari tot juni bevond zich in de Saucony Freedom ISO. Het was ook de schoen die ik droeg om 20+ mijlen af ??te leggen op de Rock Lobster Relay in juni. Voor de renner die ik nu heb (een beetje zwaarder, een beetje langzamer dan een paar jaar geleden), heeft hij me heel goed gediend.

Ik zou de Freedom ISO omschrijven als een werkpaard van een schoen. Ik heb er waarschijnlijk meer dan 100 miles over en ze hebben relatief weinig slijtage getoond. Het kristalrubber op de zool lijkt zeer goed op te houden, met slechts minimale slijtage aan de hiel, en de EVERUN-tussenzool over de volledige lengte heeft nog steeds veel veerkracht. EVERUN is het antwoord van Saucony op het BOOST-materiaal van adidas en het lijkt een waardige concurrent te zijn. De tussenzool, samen met de EVERUN-topzool, biedt voldoende Nike Blazer Low Womens kussen, wat op prijs wordt gesteld, want ik ben ongeveer 20 pond boven mijn piekgewicht (hoewel ik eraan werk om deze zomer weer terug te krijgen!).

Een van de dingen die ik het leukst vind aan de Freedom ISO is de pasvorm. Het heeft een zeer ruime voorvoet en de bovenkant is fantastisch. Het is een van die schoenen die op mijn voeten verdwijnt - nooit schuren, hete plekken, enz. Geen enkel ongemak. Ik vind het leuk dat de schoen een echte hielkap mist - de hiel wordt alleen ondersteund door een plastic band die om de rug hangt, en de bovenkant van de ISOFIT wikkelt de voet mooi. Ze voelen zich zo comfortabel dat ik serieus overwogen heb om een ??paar in het zwart te kopen dat ik op mijn werk kon dragen, maar het prijskaartje van $ 160 hield me tegen.

De rit die de Freedom ISO biedt, is eerder een ritje van comfort dan van Nike Air Max Command Womens snelheid. Dit is een schoen die ik zou gebruiken om lange runs in een langzamer tempo op te eten, maar niet voor snel racen of speedwork. Hoewel het een pasvorm heeft van 9,1 oz in herenmaat 9, lijkt het gewicht onevenredig verdeeld in de zool, en dit neemt een gevoel van snelheid weg van de rit. Mijn max. Afstandsloop in de schoen was een paar weken geleden ongeveer 9 mijl, en ze deden dat goed, maar ik zou de vrijheid niet kiezen als een raceschoen voor de meeste afstanden (misschien een marathon in mijn huidige toestand, maar als ik in de buurt was) betere vorm Ik geef de voorkeur aan iets een beetje sneller).

De vraag waar ik moeite mee heb voor een schoen als de Freedom ISO is of het het prijskaartje van $ 160 waard is of niet. Ik geef nog steeds de voorkeur aan schoenen aan de onderkant van het prijsspectrum (> $ 110 lijkt Asics Gel Lyte 5 Donna tegenwoordig ongeveer goed), maar de Freedom voelt wel als een premium schoen met een zeer duurzame zool - hij vertoont veel minder slijtage met meer kilometers dan andere schoenen Ik bezit. Ik zou nieuwsgierig zijn naar ervaringen van anderen met betrekking tot duurzaamheid te horen - is meer dan 500+ realistisch op deze?

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com