Forum d'Aide de Forumcrea

N'hésitez pas à poser ici vos questions sur ForumCrea.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 15-05-2018 07:28:04

Niepan
Membre

hardlopers die de neiging

Op hardloopschoenen zijn het idee van World Duathlon Champion en meerdere Ironman-winnaars, Olivier Bernhard en gelijkgestemde Zwitserse ingenieurs, David Allemann en Caspar Coppetti. Het bedrijf werd in januari 2010 in Zürich, Zwitserland, opgericht met de eerste schoenen die later datzelfde jaar op de Europese markt kwamen. Het bedrijf opende hun Amerikaanse hoofdkantoor in Portland, Oregon en betrad de Amerikaanse markten in 2014.

Afhankelijk van hoe laat het is en voor welke gebeurtenis ik train, varieert mijn wekelijkse kilometerstand ergens tussen de 20 en 50 mijl per week. Op het Nike Air Zoom Spiridon Femme moment van dit rapport is mijn training gericht op de naderende wegmarathon bekend als CIM (California International Marathon).

Fysiek sta ik op 5'6 "en weeg ergens tussen 120-125. Ik heb teeny-kleine voeten voor mijn lengte - zoals freakishly klein. Ik draag een 6 of 6 ? in straatschoenen, zodat een 7 in loopschoenen meestal voorkomt dat mijn teennagels zwart worden. Ik heb zeer hoge bogen, een smalle hak en een gemiddelde, zo niet brede voorvoet / teenregio.

De CloudTec?-zool is gevormd uit een superlicht, flexibel en responsief Zero Gravity EVA-schuim dat wordt Adidas Zx 750 Femme gescheiden door een centraal kanaal. Elke kant van dit kanaal wordt geflankeerd door "wolkenelementen" of individuele pods die zorgen voor demping door elke fase van elke stap.

Tijdens het lopen merkte ik dat de "wolken" bij elke hiellift een beetje veerachtig gevoel gaven. Adidas Zx Flux Damen De wolken bij de hiel zijn groter en robuuster dan die bij de teen, wat logisch is, maar het resultaat is dat ik tijdens het rennen niet dezelfde lente-achtige sensatie bemerkte. Dit is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat ik in de eerste plaats een voorvoet / middenvoet aanvaller ben en in het algemeen probeer uit de buurt te blijven. Ik stel me voor dat hardlopers die de neiging hebben om te slaan, de voordelen van de wolken veel dramatischer zullen opmerken.

Met betrekking tot ondersteuning van de voetboog zou ik zeggen dat deze schoenen een beetje Adidas Stan Smith Womens ondersteuning bieden, maar niet veel. Het voetbed en de inlegzolen buigen een beetje naar de voetboog, maar ik heb nooit 'steun' op zich opgemerkt. Nogmaals, ik heb extreem hoge bogen, dus lopers met een meer gematigde boogstructuur kunnen zich meer gesteund voelen. Dat gezegd hebbende, heb ik het gevoel dat de inlegzolen en het voetbed buitengewoon comfortabel zijn - vooral voor kortere, snellere runs zoals snel werk op het circuit of kortere races (denk aan 5 en 10Ks).

Het enige probleem dat ik tegenkwam met de zool heeft betrekking op stenen en puin dat gevangen raakt in het kanaal of in de wolken zelf. De lege ruimte in deze weg schoenen is veel groter dan op hun trail tegenhangers. Ik ontdekte dat gesteente consequent in het kanaal terechtkwam terwijl alles van dennennaalden tot kleine stokjes in de wolken terechtkwam, zelfs als Nike Air Force 1 Femme ik maar een korte afstand over het vuil liep, tussen verharde segmenten of zelfs door stukken puin op de stoep. Gezien onze bergachtige omgeving is het redelijk onmogelijk om dit soort afval te vermijden, tenzij je op een baan of loopband rent.

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com