Forum d'Aide de Forumcrea

N'hésitez pas à poser ici vos questions sur ForumCrea.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 16-05-2018 06:11:25

Niepan
Membre

ambassadeur van Merrell

Een paar weken geleden had ik een gesprek met een vrouw die contact met me opnam en vertelde me over haar ervaring in een hardloopwinkel met de bedoeling een goede paar loopschoenen aan te schaffen zodat ze haar liefdesrelatie met de sport kon STARTEN. Ze was nog niet eens echt begonnen aan haar rennende reis.

Ze verzamelt het vertrouwen om de winkel binnen te gaan, waar ze vervolgens Adidas Stan Smith Mujer wordt genegeerd. Wanneer ze eindelijk met een medewerker spreekt en om hulp vraagt ??bij het vinden van een geschikte schoen, wordt ze op een minzame toon gesproken en verlaat ze uiteindelijk de winkel zonder schoenen en een afnemend verlangen om zelfs haar lopende reis te beginnen.

Ik heb een paar van mijn eigen verhalen die op elkaar lijken - zoals de tijd dat ik een algemene schoenenwinkel in de Upper East Side van Manhattan binnenliep en vroeg om wat hardloopschoenen te passen. Dit was halverwege de jaren negentig, voordat zero drop, minimal, Vibram Five Finger en motion control-schoenen er zelfs maar één ding waren. Je hebt ofwel een paar lelijke crosstrainers met jet propulsion-dingen op de bodem of wat voor paar loopschoenen dan ook was toevallig te koop.

Ik voelde me goed na het ophalen van mijn eerste salaris van mijn zomerstage bij het Metropolitan Museum of Art. Ik had die mensen zien rennen in het park, rond het stuwmeer Nike Air Pegasus 83 Femme en op de ruiterpaden. Ik verliet het werk opgewonden en kocht mijn eerste paar Nikes zonder hand-me-down of (schoenen die geen enkele versie van LA Gear waren).

Ik liep de winkel in en ging recht naar de muur waar de sportschoenen waren gehuisvest. Een medewerker kwam langs en vroeg of ik hulp nodig had. Ik knikte en vroeg of ik wat hardloopschoenen kon proberen. Hoeveel mijlen loop je? Ik weet het niet ... zoals een of twee per dag?

Ik wou dat ik kon zeggen dat ik me omdraaide en de winkel uitliep, of dat ik een geestig en verontschuldigend antwoord had op zijn overduidelijke minachting van mijn (voor hem) niet-bestaande kilometers. Maar dat deed ik niet. Ik had echt wat loopschoenen nodig en ondanks de neerbuigende houding van deze kerel wou ik dat van sommigen. Ik heb een paar blauwe en witte Reeboks die ik de komende twee jaar zou gebruiken, in mijn tweede jaar op de universiteit. Ik was zeventien, net op het punt om te studeren en op dat moment besefte ik niet dat het slechts een van de vele dagelijkse vernederingen zou zijn Nike Air Max Classic Bw Donna die ik als hardloper zou ervaren omdat ik niet paste in de kijk van die jongeman op hardloper.

In elk geval realiseerde ik me niet dat deze post daarheen zou gaan, maar het zette me aan het denken over de shit die ik absoluut niet tolereer deze dagen.

Toen ik net mijn looppatroon herstelde, had ik een paar New Balance iets of andere dingen die waarschijnlijk niet eens schoenen waren. Ik had last van echt slechte Plantaire Nike Air Max Thea Damen fasciitis door een combinatie van 1. De verkeerde schoen dragen 2. De verkeerde maat dragen (ze waren een 12 en ik draag een maat 11, maar ja, ze waren te koop bij Nordstrom Rack) 3. Landing on mijn hiel - een gewoonte die ik heb bewerkt om te wijzigen (en de laatste keer dat ik PF had was in 2008)

Ik zou willen voorstellen dat nadat je hebt vastgesteld welke schoen het juiste type voor jou is, je twee verschillende paren koopt, zodat je ze om de andere dag kunt ruilen. Ik begrijp dat ze duur zijn. Je investeert in jezelf door het juiste soort schoenen aan te schaffen. Geloof me.

Ik hoop dat de korte recensies hieronder nuttig voor je zijn, omdat je voor het eerst loopschoenen hebt gekozen of een verandering in je huidige schoenen nodig hebt. Laat me weten wat je denkt!

Ik was een beetje sceptisch over deze schoenen toen ze voor het eerst in de post arriveerden. Ze zagen er te klein uit en ik dacht, nou ik zal ze terug moeten sturen. Maar helaas! Ze passen, en comfortabel dus. De toebox is eigenlijk groot genoeg voor mijn Flintstone-voeten en ik kan zelfs de tenen rond bewegen zonder ongemak. Ik heb hier paden, onverharde wegen en bestrating gelopen en ze zijn ook erg comfortabel. De uitsteeksels aan de onderkant staan ??een soepel rijden op de weg niet in de weg, maar ze helpen je om een ??rechtopstaande positie te handhaven (NIET VALLEN), zelfs op technisch gebied. (Volledige openbaarmaking: ik ben een ambassadeur van Merrell, ik ben echt dol op deze schoenen.)

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com