Forum d'Aide de Forumcrea

N'hésitez pas à poser ici vos questions sur ForumCrea.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 12-07-2018 06:35:51

Niepan
Membre

receptie informeerde zwemmers

Het voordeel van het einde van de zomer en de dagen dat het donkerder wordt, is dat het het perfecte excuus is om je hardloopkit bij te werken. Terwijl de korte broeken teruggaan in de kast voor de wintermaanden en het hoge zichtbaarheidsjack uitkomt, is het misschien tijd om jezelf te verwennen met een winterkit.

Als het gaat om het runnen van kit wil ik dat kleren die echt werken, in de wastijd kunnen worden gegooid zonder te verslechteren, en dat kost de aarde niet. Is dat te veel gevraagd? De mensen bij Sports Pursuit denken van niet.

Flash-verkoopwebsites zijn niets nieuws en u kunt alles krijgen van een weekendje weg in Bognor tot een vajazzle Nike Air Max 2017 Mens voor u en een vriend tegen een sterk verlaagd tarief als dat uw ding is. Sports Pursuit is een in het Verenigd Koninkrijk gebaseerde flash-verkoopwebsite voor dingen die je eigenlijk wel zou willen - namelijk hardloopset, fietsset en alle andere soorten buitenspullen tegen gereduceerde prijzen.

Ik heb het geprobeerd. Eerst moet je je aanmelden om de aanbiedingen die ze hebben te kunnen bekijken. Dan bent u vrij om deze aanbiedingen te bekijken. Items worden alleen op merk vermeld. Als u bijvoorbeeld iets specifieks zoekt, zoals een damesshort, moet u elk merk afzonderlijk bekijken.

Elk merk heeft een aftellende klok die eroverheen tikt om uw winkelervaring een beetje meer een Mission Impossible gevoel te geven. Dit is de tijd die je nog hebt voordat de deal eindigt, je hoeft geen rode draden te knippen ... of is het de Nike Air Max Classic Bw Donna blauwe draad?

Sommige items zullen uitverkocht zijn voor het einde van dit aftellen. Ik kreeg geen top die ik in mijn maat wilde hebben omdat ze allemaal verdwenen waren. Maar ik vond een paar Gore hardlopen panty's meer dan de helft van de prijs. Omdat ik een slimme shopper was, checkte ik rond waar ze heen gingen op andere sites en zelfs Amazon rekende het dubbele aantal Sports Pursuit aan. Ik had mezelf een koopje.

Internetshopping komt altijd met een beetje uitgestelde bevrediging - wachtend op het afleveren van uw artikelen. Op deze site moet je wachten tot de deal eindigt voordat deze naar je kan worden verzonden, dus als je hoopt iets voor een bepaalde race te krijgen, bekijk dan de geschatte leverdatum. Eenmaal verzonden arriveerde mijn panty de volgende dag. Er is ook een verwijzings- / beloningsschema - dus als je Nike Air Max 1 Femme het aan je vrienden vertelt, zoals ik je vertel, en ze aanmelden - krijg je erkenning voor gratis dingen.

Het andere voordeel van de wintermaanden is dat het langlaufseizoen is. En met een nieuwe club om te rennen, ren ik op heuvels en heuvels door modder op een zaterdagochtend. Dit vraagt ??natuurlijk om een ??paar cross-country rennende stakingen ..! Waar kan ik wat krijgen?

Deze week zag ik de laatste van mijn 'beginners' zwemsessies. Vanaf dinsdag ga ik naar de gevorderde groep en alle nieuwe littekens die dat met zich meebrengt.

In de sessie van deze week zei mijn zwemcoach, in reactie op een onschuldig onderzoek door mij over wanneer ik Nike Air Max Thea Mujer klaar moest zijn voor een sprintafstand triatlon,: "Je kunt er in ongeveer 6-8 weken een doen. Olympische afstand volgende zomer en dan ben je in de herfst klaar voor een halve ironman. "

Ik heb mijn ijzeren ambities nog niet verteld aan mijn coach. Het lijkt erop dat Chrissie Wellington of K van CakeofGoodHope een woord met haar hebben gehad om me zover te krijgen.

Dit was echter voordat ik bijna flauw viel in het zwembad. Ik begon me duizelig te voelen en moest een paar minuten aan de kant blijven zitten voordat ik mijn laatste twee stappen volbracht, bang dat de badmeester zijn uniform nat zou moeten maken om me te redden.

Het zwembad vroor deze week. Een teken bij de receptie informeerde zwemmers dat als gevolg van een probleem met de verwarming de zwembadtemperatuur 'koeler was dan normaal'. Het was meer een ge?mproviseerde open water-zwemsessie, maar dan zonder de wetsuits.

Het koude water in combinatie met mijn lage bloeddruk en de overtuiging dat de ademhaling me alleen maar vertraagde, konden achter de duizelingwekkende, bijna flauwvallende episode zitten.

Dus misschien is mijn zwemcoach een beetje te zelfverzekerd in mijn zwemvaardigheid. Het is tijd om afstand te nemen van de 70.3 websites! Voor nu tenminste.

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com