Forum d'Aide de Forumcrea

N'hésitez pas à poser ici vos questions sur ForumCrea.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 14-09-2018 07:12:14

Niepan
Membre

dezelfde training steeds opnieuw

Ik weet dat je de tip hebt gelezen om je uitrusting de avond ervoor neer te leggen. En het werkt. Je wilt niet op zoek gaan naar een paar sokken of je GPS-horloge in de vroege ochtenduren, wanneer het donker is (en veel te vroeg) en je humeurig en moe bent. Alles instellen klaar voor gebruik is de sleutel om dit tot een succes te maken.

Nu - u moet uw 'verzamelplaats' kiezen. (Dat is een inside-mop met mijn nicht Ann - ze raakte ge?rriteerd als iemand tijdens de vakantie willekeurige Nike Air Max 270 Mujer items in haar aangewezen 'staging-gebied' achterliet. Hoi Ann!) Wat bedoel ik met het staging-gebied? Ik bedoel, vergeet al je loopwerk in je kast in je slaapkamer te hebben. Mijn nieuwe verzamelplaats is een kleine Nike Air Max Thea Womens kast bij de voordeur. Ik heb er kleding en work-out in, mijn schoenen zitten eronder en - wat belangrijker is - het is vlak naast een stopcontact waar mijn Garmin-oplader is aangesloten, dus het is klaar als ik uit wil rennen en ik kan het weer opbergen de oplader zodra ik bij binnenkomst de deur binnenloop. Vergeet niet om verse kleren aan te vullen voor de volgende keer dat je weggaat.

Als je er gek op wilt worden, kun je zelfs een mand of mand hebben, zodat je letterlijk kunt afstappen en naar de douche kunt gaan zodra je de voordeur binnengaat.

?Voor een nieuw perspectief, verander je je omgeving. Dit is ook Nike Air Max Sequent 2 Womens een tip van Blog Clarity (het is een geweldige bron voor bloggers en schrijvers, duidelijk!). Het is een eenvoudige tip, maar effectief. Als u altijd thuis schrijft, kan het meenemen van uw laptop naar een café een ander idee, een andere stijl of een nieuw perspectief op uw schrijven veroorzaken. Zelfs binnen je eigen huis, als je meestal aan een bureau schrijft, probeer je je laptop te nemen en kom je op de bank. Je omgeving heeft mogelijk een groter effect op je creatieve proces dan je denkt.

Gebruik het voor je training: dit is een geruststellende gedachte. Werk je altijd in de sportschool? Probeer een training thuis of ga naar een park of speeltuin. Als je een hardloper bent, probeer dan een nieuwe route. Je lichaam past zich aan wanneer je dezelfde training steeds opnieuw doet, waardoor het minder effectief wordt naarmate Nike Air Max 90 Mens de tijd vordert. U realiseert zich misschien niet hoe uw omgeving leidt tot stagnatie als het gaat om trainingen. Als je altijd in de sportschool bent, garandeer ik dat je elke keer een kerngroep van oefeningen hebt met dezelfde apparatuur en techniek. Door gewoon je training naar een nieuwe plek te veranderen, kun je nieuwe manieren bedenken om je lichaam in een andere omgeving te verplaatsen.

TIP VOOR HET SCHRIJVEN: Verlies de stress en het schone huis. Mijn vriendin Lisa in RunWiki vertraagde tijdens bloggen in de zomer en deelde enkele redenen die ze aan het verkleinen was. Deze twee tips, het verliezen van stress en het schoonmaken van huis, waren belangrijk om haar creativiteit nieuw leven in te blazen. Ten eerste, je doet negativiteit en zorgen weg die elk denkproces dat je hebt kan binnenvallen; dan, door de tijd te Nike Air Pegasus 92 Damen nemen om je ruimte en ontdooiing schoon te maken, zal er een resulterend effect zijn van je je lichter voelen, minder bezwaard en meer openstaan ??voor nieuwe idee?n.

Gebruik het voor je training: ik kwam er uit de eerste hand uit de eerste hand hoe het verwijderen van een bron van stress je fysiek kan be?nvloeden. Kijk naar bronnen van negatieve stress in je leven om te zien wat je kunt doen om ze te veranderen. Als je gestrest bent, zal je focus nooit 100% op je training komen. Als het gaat om het schoonmaken van huis, is het goede nieuws dat het een training op zichzelf kan zijn. Toen we naar Vermont verhuisden, was mijn workout van de eerste paar weken voornamelijk het kraken, lopen en tillen dat uitpakken met zich meebrengt. Het is ook veel gemakkelijker om jezelf te motiveren om te trainen als je weet waar al je spullen Nike Air Max Tavas Femme zitten, dat alle trainingskleding in je laden schoon en gemakkelijk toegankelijk is en je gewoon je spullen kunt pakken en kunt gaan.

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com