Forum d'Aide de Forumcrea

N'hésitez pas à poser ici vos questions sur ForumCrea.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 14-02-2015 09:08:09

Hammond78
Nouveau membre

New Balance schoenen Nieuwe Stijl 2015

New balance 996 dames van het voornemen om haar marktpositie te vernieuwen aanspreken neutrale schoenen door middel van hun nieuwe release Balance. De nieuwe schoen combineert demping volledig nieuwe technologie gedoopt RevLite met een externe blik bijgewerkt. Het lijkt erop dat innovatie wordt weergegeven in ontwerpen schoenenlijn spoor van dit bedrijf is inhaalslag met hun ontwerpen schoenen weg. Hoewel pogingen om het nieuwe evenwicht in deze niche duwen neutrale schoenen begon met de versies van de 759 en 905, en het nieuwe saldo totaal andere klasse. Ik had het voorrecht om deze schoenen te proberen voor ongeveer twee weken, voor een totaal van vijftig mijl van beton, asfalt en grind verpletterd te bevestigen of de kwaliteit van de demping RevLite ingevoerde wedstrijden wat werd geadverteerd.

De new balance schoenen is de nieuwe schuim geïntroduceerd in deze schoen en ik moet zeggen dat het nog steeds de responsiviteit na aanhoudende gebruik. Het is bijna tien procent lichter dan ander schuim zoals Nike Lunar schuim en stevig genoeg voor sommige milde overpronators. Mijn eerste indruk met deze schoen was zodanig dat ik verlost van mijn andere collega's en nam het in mijn officiële weg gang. Door zijn lichte gewicht, ideaal voor sprinten en tempo werk, terwijl je genoeg demping om de ontberingen van een lange termijn te overleven. Het heeft een verdere daling van de hiel naar de tenen van ongeveer 12 mm en dit maakt het perfect voor degenen lopers kijken naar de overgang makkelijker.

New balance outlet nederland gebruikte namen van enkele beroemde atleten sponsors om deze corridors te noemen. De man-specifieke versie New Balance is gelabeld met de naam van Andrew baddley, een Britse Olympische lange carrière. De vrouwen van de specifieke versie is vernoemd naar Jenny Simpson, een Amerikaanse Olympische ster. Het is mijn mening dat dit stuk van innovatie is net wat andere schoen bedrijven moeten doen om jongeren te interesseren voor de sport te krijgen. Hij duwde me om de tijd op de middelbare school, toen ik was geobsedeerd met het hebben van een paar van Michael Jordan, of Hardaway Basketbalschoenen Barkley. De vereniging van deze schoenen met beroemde sporters is een staatsgreep; Het zijn precies deze soort zeer snelle bussen dan Olympische sporter worden gebruikt om de prestatie te evalueren.

Introductie van de new balance 574 dames sale is vereist om het spel op lichtgewicht hardloopschoenen veranderen neutrale categorie. Ik vond de RevLite schuim in de New Balance Hardloopschoenen zijn de beste demping systeem op de markt. Vanaf de top van de aandacht voor detail in het ontwerpen van kant en tong stijlvolle schoen, de 890 is het perfecte voorbeeld van een versterkt door de innovatieve lichttechnologie basic schoen.

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com