Forum d'Aide de Forumcrea

N'hésitez pas à poser ici vos questions sur ForumCrea.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 12-08-2017 05:20:59

KaneUljee
Nouveau membre

Nike voetsporen van deze voorgangers om vooruit

ggMartin nike schoenen dames Avar, als ontwerper truck deze schoenen, heeft meer energie in het ontwerpproces gewijd aan vergelijking achieved andere schoenen, dus een beloning die hij got kreeg, was echt verdiend. Als je inwoner Jordan zal zijn die capon draagt, dan kan u niet verkeerd gaan. Hierdoor diegenen die bijna niet zo geïnteresseerd zijn inside het rondlopen, kunnen se nog steeds dragen hierdoor waarderen voor redenen expire wel of niet lo maken hebben met activity. Er zijn gewoon geen betere keuzes dan een wild populaire Nike. Een verhaal van Nike will be echt mysterieus, hij verliet al zijn nalaten hierdoor geld aan Nike.

Diiferent uit de nike air max 90 heren goedkoop design-inspiratie truck de andere schoenen, het auto, de eis truck de simpele atleten regarding zelfs de achtergrond onder de schoenen, was zijn inspiratie voor deze schoen gewoon van een truck de Nike-partners. Hoewel Nike pas cher Company ooit een speciaal team had op een ontwerp van lichtgewicht schoenen, waren het concept hierdoor inspiratie van deze schoenen allemaal afkomstig van Costs Bowerman, een coach truck de Oregon University, expire ooit een partner has been van NIKE Company. Avar verklaarde, toen hij alleen een leek van Nike pas cher was, verre van dat bewezen succes van Costs, volgde hij gewoon een voetsporen van deze voorgangers om vooruit te gaan.

Voor de meeste nike air max 1 heren sale mensen kennen ze het verhaal van Bill niet als tracktrainer van de legendarische Oregon University. Hij helpt vaak zijn atleten omkring het gewicht van een schoenen te verminderen hierdoor deze gemodificeerde schoenen kunnen de atleten aanzienlijk verbeteren, een paar seconden behalen. De enige paar seconden helpen hun team het overwinning te behalen. Zo heeft Bowerman coach hierdoor Phi Knight uiteindelijk een NIKE-bedrijf opgericht. Het jaar van 2016 voor Martin Avar is voorbereid op het ontwerpen van nieuwe schoenen, het is op dit moment dat hij plotseling Bowerman's NIKE-verhaal dacht, het is ook een verhaal van zijn ontwerpvonk van Hyperflight.

'Ik heb Bill nike air force 1 07 lv8 schoenen ooit gezien, hierdoor ik weet het high heel goed van hem dat hij van belang will be voor NIKE, en mijn ontwerp van hyperflight will be ongetwijfeld bijgedragen aan hem'. Zijn verhaal heeft myself geïnspireerd, en ik waardeer hem ook. Op dat moment was de vraag naar basketbalschoenen, straatbalcultuur, hip-hop-uitstraling en de voortdurend bevorderende persoonlijkheid van de basketballers de arrogantie en onverschrokken Hyperflight klaar om lo komen. Tien jaar verleden sinds de geboorte truck Hyperflight is het ontwerpbeginsel nog steeds in een ontwerpbehoefte van vandaag. Se zijn branded schoenen.

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com